Aranıza yeni katıldım sayılır ve ilk defa bi soru paylasıyorum 🤗 18 haftalık hamileyken sancim ve enfeksiyona bağlı su geldigi icin 10 gun hastanede yattim enfeksiyon dusunce taburcu oldum ve bende rahim damarı genislemesi varmis suan 21 haftalik oldum fakat karnim hep asagida boyle bi durum yasayan var mi acaba nasıl bi yol izlenildi ? erken dogum riskim var 🤷