4+5 im bebeğim daha çok yeni doktora gittim keseyi gördü bi sorun yok dedi fakat Progestan verdi kasık ağrım olduğunu söylemiştim geceleri ağrıdan uyuyamıyorum. 3 kere uyanıyorum ağrıya ve 1 saatte anca geçiyor doğru düzgün uyuyamıyorum artık cidden delirmek üzereyim bu kadar şiddetli sancım olması normal mi daha önce yaşayan var mı