Anneolmak38 Merhaba kızlar ben bu ay soğan kürüne başlamak istiyorum. Ne zaman içmem lazım? Ne zaman içmeyi bırakmam lazım? Kaç gün içmeliyim? Nasıl yapmalıyım? Bana söylermisiniz. İnternetten arastırdım ama kafam karıştı. Yapan ve faydasını görenler yazabilirmi lütfen 🥰
minikmucizemmmmmm Anneolmak38 ben bu ay yapıyorum. 14 gün oldu. Adet bittikten 3 gün sonra başladım. Sabah akşam her seferinde taze olcak şekilde, kahverengi soğanı ilk kabuğunu soyup dörde bölüyorum 1-1.5 bardak kaynayan suya atıp 5 dk demlendiriyom sonra süzüp biraz ılıyınca içiyorum. İbrahim Saraçoğlu’nun tarifini uyguladım😊
2b1k Anneolmak38 sabahları 1.5 su bardağına soğanın kabuğuyla kaynatıp iliyinca için 15 günden fazla olmaması lazim
Chemstry Anneolmak38 ben yaptım adetimden 3 gün sonra başladım 14 gün devam edip bıraktım, sonrasında incir kürü yaptım şuan hamileyim 🙈Rabbim isteyen herkese nasip etsin
minikmucizemmmmmm Byzayk0 aa ilk kabuğu soyuyorum ben dağılıyo zaten ama altta bi tabaka kalıyo kahverengi
Byzayk0 Byzayk0 evet canım ve hamile kaldığın an bırak idrar söktürücü özelliği de bulunduğundan hamileler kullanamaz tehlikeli
minikmucizemmmmmm Mervekarasenol ne kistiniz vardı acaba ? Bende çikolata kisti var o sebepten içtim bu ay inşallah faydası olur bana da☺️
derikonunannesi Ben yaptım rahmimde sıvı birikmesine sebep oldu hamileliğim aylarca gecikti bence yapmayın ayrıca kistim de gitmedi tek etkisi zayıflattı
Anneolmak38 Hepinize çok teşekkür ederim. Ben aç karnına içmeyi düşünmüyorum. Zayıfım çünkü bu kürün zayıflatma etkisi varmıs. 🥰