Zhrblt Kızlar bugün 29 olduk. Pazartesi doktora gidecez inşallah. İnternetten baktım 29 haftanın kilosu 1250 felan diyo ortalama olarak ama benimki zaten 2 hafta önce o kilodaydı önde mi gidiyoruz acaba tedirgin oldum bian
brc_srmn Zhrblt biz de 30 olduk bugün 27+5 te doktora gittiğimizde bizim de kilomuz 1250 lerdeydi doktor normal gayet iyi deyince ekstra bir şey sorma gereği duymamıştım, umarım iyidir bebişlerimiz 🤲🏼
Madinanin-Annesi Zhrblt benim kiz 31+4 gunluk 1200 kilo.Doktor saglikli deei🧿🧿🧿🧿sadece kucuk yemek yemem lazimda.Hic bir sey yiyeniyorum meyve disinda.Bakalim
Zhrblt brc_srmn aynı banada o şekilde 27. Haftada normal dediler de şimdi 29 olduk çok merak ediyorum kaç oldu acaba diye. Bide 30. Haftadan sonra ilişkiyi yasaklıyolarmış sanırım bide onu sorcam unutmazsam inşallah🤷♀️
brc_srmn Zhrblt ben de epey merak ediyorum bebeğimi, bir sonraki kontrolüm 32. Haftada zaman geçmiyor bir türlü 🙈 ilişki olayını genelde ilk üç ay son üç ay yasaklıyorlar ama tabi yasak koymayanlar da var canım sormak lazım doktora
mineu8 Zhrblt ilk gebeligimde de bunda da oyle bir yasak almadim cok sukur simdi 31.haftadayiz hergun olmasa da iki gunde bir illa birimiz digerini rahatsiz ediyor 🙈
Zhrblt Madinanin-Annesi maşallah canım bizimki niye öyle oldu anlamadım fazla gibi geldi bana yazana görede bi gidelim bakalım🤷♀️
Bademmmm Madinanin-Annesi bende 32+4 1850 kilo dediler az dediler bana anlamadım ki az mı benimki de kız
Madinanin-Annesi Zhrblt yok canim bak mesela esimlr ben cokda boydan uzun defiliz esim 1.75 ben 1.60 doktor sizdr kucuksunuz dedi.Gen meselesi.Esim 2.500 dogmus ben 2.100 dogmusum ama benim kardesin 5 kiloya yakin digmus esimin kardeside oyle.Korkma yani kilo almasi her seyden onemlisi saglikli bebek olmasi.
Zhrblt brc_srmn evet yaa daha bugün ağladım bu bana benziyo nası özledim diye 😃 normalde ciğer gelişimini 37. Haftada tamamladıeı için ondan sonra doğumun kolaylaşması için günde 2 kere ilişki diyolar ama dediğin gibi kimi de yasak diyo bakalım bi sorayım canım pazartesi :) inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza 😇
brc_srmn Zhrblt sor kuzum soracaklarını not al ben her defasında mutlaka bir şey sormayı unutuyorum 😂🙈 amiiinnnnn inşallah sağlıkla gelsin kuzucuklarımız 😍
Arelinannesii Zhrblt doğum için herhangi bir sorun teşkil etmediği sürece çok şiddetli olmamakla beraber haftada max iki uygundur canım yanında da son 5 hafta masaj yagi veya bebek yagi ile eşiniz 2 parmak rahim gevsetme masajı yapabilir doğumu kolaylaştırır 🙏💜
Zhrblt Hmsrqw valla kuzum hiç bilmiyorum ama eğer bi sıkıntı olmazsa yine aylık konkrole 1 yada 2 kere giderim diye düşünüyorum sonra 15 güne bi tekrar çağırırlar sanırım duruma göre de değişebilir tabi
Madinanin-Annesi Bademmmm benim doktor normal dedi.Ama yemegimi az az tez tez yemem lazim.Diger doktorum dogana kadar 1kilo alsa yeter sana dedi.Hem rahat dogurursun bebegede zarar gelmez.Zaten sonra sut vereceksin o kilo alacak.Korkma dedi.sagligi onemli oda yerinde dedi.
Zhrblt Bademmmm valla kuzum az mı değil mi bilemedim yeme düzenini değiştirsen düzelir belki günde 2 yumurta süt ayran et meyve ne bulduysan ye 😅