Minnsanns 21.haftada mide ekşimesi yaşayan var mı kızlar sebebi nedir acaba bilgisi olan ve ne iyi gelir
Oyacool Minnsanns ilaç kullanma canım hiç gerek yok vücuduna sokmaya bir bardak suya bir çay kaşığı karbonat koy iç . Karbonat suyu alkali yapar rahatlarsın .
Nadiye123 Hamilelikte kaynaklanıyor. Panpast diye ilaç var. Doktoruna sor uygunsa kullan ben çokk rahatladım 2 hamileliğim de kullandım. Hiç mide yanması çekmedim çok şükür
MervErdo 36 haftalık oldum ilaç almamak için direnebildiğim kadar direndim bana iyi gelen yoğurt suyu ayva ve soda dene sen de inşallah iyi gelir