1yasina kadar yastık önerilmiyor evet. Ama yatak konusuna katılmıyorum 🙈 ben şayet park beşik bile alsam kalın yataklardan alırdım. Bnm beşiğim mobilya ondaki de kalın yatak. İlk oğlum öyle yattı. İkinci olacak inşallah onada sevi bebenin reflü yatağını aldım babynest olanlardan. Beşiğin içine koydum onun baş sekillendirici özelliği falanda var. Gaza refluye iyi geliyor. Anne karnına benziyormus odullu. Uzun süre kullanılmaz ama taşınabilir olması gzl. Keşke ilk oglumda biliyor olsaydım 🙈