Heymen Kızlar en başından beri emseye gidiyorum doktorum Orkide Şancı. Hastanede doğum yapanlar memnun kaldınız mı ek olarak başka şeyler için ücret istediler mi ilk doğumum olacak Allah izin verirse bi türlü kafam rahat edemedi 😑
deletedmom12 Heymen bnm arkadşm orda sezeryan olmstu. fena değil dedi ama çıkarken bi sürü masraf çıkarmıslar herseyi önceden konuş.. şartname falan imzalarken oku mutlaka
Sevil34 Heymen bende oraya gidiyorum Canan hanıma şimdilik memnunum Doğum için de kağıt vermişlerdi fiyatın içinde olanlar yazıyordu ekstra olanlar ekstra ücret oluyor
Pcoslubiranne Heymen 5 yil once ablam orada dogum yapti.Doğum sonrası Ilgi alaka muhtesem.Cok memnun kalmistik.
Enen Heymen merhaba doğumu orkide hanimda mi yaptınız memnun kaldınız mı birde gece doğuma geliyor mu ?