Tugba_D yoktu tam 6 haftalıktım ama ultrasonda 5+1 görünüyordum küçük simsiyah yuvarlak kese vardı içi boş gibiydi içi simsiyahtı benimkide bir şey dememişti emin olmak için demiyorlar galiba bi süre ya da bir şey söylemek için çok erken o zamanlar bilemiyorum,kanaman ağrın olursa gel acil dedi 2 hafta sonra gittim gördük çok şükür endişelenmeyin kötü bi şey görse söylerdi zaten 🌸