Kaderrr61 Allahim sen olmayan tüm kardeşlerime nasip eyle kimsenin kucagini boş bırakma🤲🤲 çoğu gitti azi kaldi rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin sizler kac haftalik oldunuz guzel anneler ❤️
Kubra5734 Kaderrr61 yarin 3o oluyorum bende allah nasip ederse p.tesi kontrolumuz var bebisin kilosu kac oldu sizin kacinci haftada
Yusrahmet Kaderrr61 aminn Amin 31 haftalık olduk çok şükür uzun ve zorlu yoldan geldim inş son 6 hafta
Kaderrr61 Kubra5734 28. Haftada gitmistim canim en son on gün önden gidiyodu 1.350gramdi en son senin bebis kac kilo
Kaderrr61 Yusrahmet masallah canim dogum seklini konustunuzmu doktorunuzla on gun sonra kontrolum var konusma vakti geldimi acaba
Kubra5734 Kaderrr61 26.o ken 78o grmdi benim yumurtlamam 1o gun gec oldu birde o yuzden merak ediyorm 1 kilo olmusmudur gecmismidir artk diye
Yusrahmet Kaderrr61 benim riskli oldugu için mecburi sezeryan ilk dogumum normaldi ama 2. Plesanta aşagıda diye sezeryan 24 Nisan diye konuştuk biz
Yusrahmet Kaderrr61 ilk dogumum da hiç konuşmadık suyum geldi çatı kontrolü yapıldı uygun dedi dogumu bekledik bence erken şuan bi sorunu yoksa 36da bazı doktorlar çatı muayenesi yapıyor bazısıds sancı su geliminde
Yusrahmet Kubra5734 geçmiştir mutlaka 27de 1kilpydu 29da 1500 31 oldum pazartesi kontrolüm var 2ye yaklaşmıştır inş