40+5 girmiş bulunmaktayım maalesef ne sancı ne belirtim var doktorum daha fazla bebeği tehlikeye atmayalım bekleyip her an herşey olabilir dediği için sabaha suni ile yatışım yapılcak🙄 çok bekledim kendi sancım olur diye ama olmadı korkuyorum hepinizden dua bekliyorum canlar ❤️