Kızlar ben şu an adetime göre 5+6 oldum. İlk gittiğimde beta değeri 376 idi iki gün sonra 1182 çıktı doktor normal gebelik gibi gözüküyor perşembe günü tekrar gelin dedi. Ara sıra da adet sancısı gibi ağrım oluyor ayağa kalktığımda ve rahim kısmında aşırı bi gerginlik gibi bi şey hissediyorum normal mi bu durum sizde de oldu mu