Tadı değişiyor diyebilirim. göğüste bi kaç gün bekleyip çıkmayan ve üretim olmayan sütün tadı değişiyor hatta tuzlu gibi olmuyor. Bu yüzden bebek red edebilir. Biraz sağıp yeni sütten vermenizi tavsiye ederim. Nasıl yediklerimiz süte etki edip tadını etkiliyorsa bekleyen sütte de değişiklik oluyor. Ki zaten sağmak sizi rahatlatır. Göğüsünüz şişmiştir zaten 🤗