Gulsunoyku 20 haftada sağlık ocağında tetanoz aşısı yaptırdıktan sonra kalp atışı dinlendi 90 cıktı 120 altında olmamalı öğleden sonra tekrar gel olmazsa hastaneye göndericem dedi sizinde böyle oldumu bisey olmaz dimi çok canım sıkkın 😣😣😣
deletedmom6295 Gulsunoyku sağlık ocağındaki kalp dinleme cihazlarına güvenmeyin jinekologunuza görünün
Gulsunoyku deletedmom28 demir eksikliği vardi ilac kullaniyorum cumartesi günü detaylı ultrason çektirdi herşey normaldi
deletedmom28 Gulsunoyku bişey olmaz canım Allahın izniyle gönlünü ferah tut 🙏 hastaneye git için rahatlasın 🙏
Edos Bence beklemek yerine direk doktoruna git saglik ocaklarinda boyle asılsız durumlar yaşanabiliyor ama dogruluk payi varsada beklememis doktorunun gozetiminde olursun.
Eymirinannesi Kesinlikle güvenmeyin bana da 19+6 da kalp atışı yok dediler hastaneye kaldırıldı koştum bişey yoktu. 24.haftadan sonra onlar net dinleyebilir
Hulyarecep Tövbe yarabbim bu sağlık ocakları hep aynı demekki canım sen kendi doktoruna git yinede için rahat etsin detaylıda sorun çıkmadıysa sorun yoktur zaten sanmam ama yinede emin olmak için git canım
Esra___ Gulsunoyku o cihazlar pek hassas değil ilerleyen haftalarda daha net bilgi veriyor bence direk doktoruna git
Gulsunoyku Acile gittim arkadaşlar bebeğin kalp atışı 140 cıktı ama o an 90 olmuş olabilir dedi perinatolojiye sevketti dua edin bisey olmasın ilk bebeğim kayıpla sonuçlandı bu haftalarda 😟😟
shinemom Gulsunoyku bosuna evham yapıyosun sağlık ocaklarının cihazları cogu zaman kalp atısını bile bulamıyor sıkma canını
EdaKnayenkartal Gulsunoyku sağlık ocagı aletlerı belkı kötudur kendı doktorunuz en ıyısını bılır ayrıca bnde aşı olcam ama bebege bakılmasını ıstemıyorum kalp dınleme falan daha yenı detaylı yaptırdım zorunlu degıl dimi alımı olup çıkabılırım 🤔
Busucan Gulsunoyku Boşuna evham yapma canım o aletler hiç bir işe yaramıyor. İyi senin 90 cıkmıs benim 21. Haftada kalp atışını bulamadılar bulana kadar ömrümden ömür gitti. Hastanede cıkan doğrudur canını sıkma
Gulsunoyku Busucan inş canım haftaya salı perinatog bakıcak genede özelde yaptirmistim detaylı ultrasonu eğitim ve araştırma hastanesine gittim şimdi içimiz rahat olsun
Gulsunoyku EdaKnayenkartal fikrim yok o konuda ama sağlık ocağı raporlama yaptığı için isteyebilirler