Tugce38 ipekeylul benim bedenim cook büyük emzirme südyeni bulamadım cevremdekiler de kullanışsız oldunu söyledi için almadım
Beyzan Tugce38 pişik kremj losyon ilk etapta gereksiz yeni doğan cildine hiç bir şey sürmemek daha iyi en azından kendini toparlayana kadar bir de eğer depend kullanacaksanız iç çamaşırına da ihtiyaç kalmıyor. Şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸
Sinem123 Tugce38 eğer sezaryen olup 2 gece kalırsanız yetmez. Özellikle bez 10 tane ilk gün bitmişti bizde
Tugce38 Sinem123 belli değil şuan için ama evim le hastabe arası araba bile 5 dk bile değil yürüyerek de 10 dk mesafede yedek bi canta yapıcam eve