Ben şuan 35+5 im, iki hafta önce bebeğim 500 gram almıştı 1 hafta içerisinde geçen hafta 120 gram bu haftaysa 90 gram. Doktor herşey normal dedi ancak tahminimce (tabi bu benim düşüncem) 500 gram aldığım hafta erken doğum riskim olduğu için iki doz ciğer iğnesi olmuştum, aceba o iğnede bi kortizon falan mı varda o kadar aldı..