Merve_0709
Canım kalp riskli olduğu için normal yaptırmazlar doğum sıradında sancı ile ıkınma istenirken bir komplikasyon oluşabilir diye benim bir komşum da kalp ameliyatı oldu ikiz bebeklere hamile kaldı herşey de yolundaydı normal yapma imkanı da vardı ama doktoru izin vermedi sezaryenle oldu bebekler