Ayseguldt Kızlar benim gibi yeni doğum yapan varmı Salı günü doğum yaptım bugün oramdan upuzun bi parça geldi aynı kordon gibi ama baya büyükdü sallanıyodu bende biraz çekince düşdü normal mi bu
Senayyalcin Ayseguldt Nasıl bir parça akıntı veya reglide gelen gibi mi yoksa kordon gibi içinde damar falan mı vardı içerde mi kaldı acaba endişelendim biraz açıkçası
Cramel Ayseguldt bende pazartesi doğum yaptım 2. Doğumum ama başıma hiç böyle bişey gelmedi. Pıhtılaşmış kan olabilir. Uzun süre yattıysan kan birikip pıhtılaşmıştır büyük ihtimalle. Aklıma başka bişey gelmiyor
Ayseguldt Kızlar pıhtı kan gibi degil bildiğin damarlı uzun rengi beyaz siyah kırmızı çekince kopmayan bise ben çektim baktım peşine sıcak bise aktı pıt düştü zarlı kanlı bi yapısı vardı ne biliyim parça pıhtı çok geliyo zaten bu farklıydı
Melihakrds Ayseguldt benden de resmen et parçası gibi bişey geldi asla pıhtılaşmış kan falan değildi plesenta kalıntısı olabilir dedi ebe normal doğum mu
Vildan_C Ayseguldt Bende salı günü sezeryan ile doğumm yaptım ama benden de öyle bişey gelmedi. Riske atmayın doktorunuza danışın.