Cramel Mertimm pazartesi 37+2 doğum yaptım son 2 haftada troidten dolayı kilo almamasına rağmen kuveze girmedi çok şükür. Zaten 37. Haftada genelde girmiyor canım
Mmhtpmhmt04 Mertimm 10 gün önce 37+4 te kontrole diye gittim tansiyon sebebiyke doğum yaptim 2950 doğdu kuveze falanda girmedi erken degilki zaten
Betegebet Mertimm 37deyim doğuramadım ama sancın başladı gibi hissediyorum suan. 3. Hemen hemen düzenli aralıklarla az şiddetli kasılma😂 doğurursam sabah yazıcam söz 😂
Bnselz Cramel birde bebek neden kilo almadı bende 36 haftadaym beniş az kilo alıyor plesanta yaslanması olabilir dedi doktor. İçim içimi yiyor
Yusrahmet 37de dogdu 3600 kilo olarak gayet saglıklıydı 2 hafta önden gidiyordu şimdi plesanta previdan dolayı 36 kalırsa 37de dogum olucak 31haftalıgım 37erken degil yani korkmayın
eslemozge Mertimm kızım 37+2 de suyumun gelmesi ile sezeeyan ile doğdu 2900 kilo oldu çok şükür ki küveze falan alınmadı şimdi 7 yaşında