Dygclk51 tam olarak benim de doğumum o zamanları gösteriyor. Arkadaşlarımdan tecrübe edindiğim kadarıyla ilk 15-20 gün kan dolaşımı tam oturmadığı için kalın olmayan, ince ama uzun kollu şeyler giydirdiler. Sonrasında ise artık sıcaklar başlayınca kısa kollular ve bodyler ile gezmişti bebekleri. Ben de öyle yapacağım. Akşamları yine de serin olabilir. Evin durumuna göre bakarsınız ona. Çok fazla bir şey almıyorum zaten, çünkü biliyorum ki hem hediye gelecek hem de hızla büyüyecekler. Dolap uygulamasına bir bakın derim. İnsanlar ellerinde kalan etiketli ürünleri bile satıyor, hediye gelmiş Ya da ona sıra gelmemiş olabiliyor 🌼