Arkadaşlar şimdi ben birkaç gündür hareketlerini hissediyorum ama bu haftalarda hareket yoğunluğu normalde nasıl olmuştu sizlerde yani hissetmeye başladığınız andan itibaren sık sık devam mı etti? Örneğin sabah hissedip akşam hissetmeme gibi bir durum söz konusu oluyor mu?