Seymaay eskilerin canı çok sıkılıyormuş habire bişiler uydurmuşlar 😁 şu dönemde kuaföre gitme boş yere korona var ne olur ne olmaz deseler ok ben de kestirmek istiyorum ama gitmiyorum uzun süre temas olacak fön makinesi çalışacak vs riskli görüyorum ama diğer inanış akıl alır gibi değil