ozlmkrkzl Melike_shn bende iki defa kullandım ikisinde de gebelik oluştu çok şükür ama ilki sağlıksız.gebelikti 7 haftada sonlandı ama çok şükür şuankinde 18 haftaligiz
Beety26 Melike_shn ben. Femara +menopur kaldim ve ayni zamanda ayni gu lerde soggan kuru yaptim tam 15 gun Hap bitdi ondan 3 gun sonra kur Yumurta catladi 2 gub sonra kurum bitdi Ve tutdu
Ozlem1408 Melike_shn ben günde 1 defa ictim sadece 5 gün boyunca icmistim sonra doktorum devam ettirmemisti zaten.Allaha şükür kısa zamanda nasip etti
Ozlem1408 Ozlem1408 hayir bende polikistik over sendromu var regl olmuyordum 3 4 ay boyunca o yuzden verdi doktorum ictikten sonra regl oldum ve yumurtam olgunlasti kendiliginden catladi o sayede hamile kaldim
Melike_shn Ozlem1408 anladım bende suan reglim ve gunde 2 tane içiyorum bi faydasi olur mu bilmem ama olur insallah
Deletedmom_9 Ben de bu ay ilk kez kullandım adetin 3. Günü başladım sabah akşam içtim. iki gün dinlen dedi doktor çarşamba kontrole cagırdı. Catlatma iğnesi de yapcak sanırım. Senin olcak mı çatlama iğnesi
Melike_shn Deletedmom_9 yaa bunu doktor bana yazın vermisti 5 tane ictum sadece sonra catlatma igmesi verdi aradan 2 3 ay sonra gebe kaldim ama.bebegimin 2 aylıkken kalbi durdu ve kurtaj oldum suan kendi kafama gore iiciyorum evde vardi ya herro ya merro cok canim sıkılıyo ağlayasın geliyo bir an omce saglikli sihatlu bir evladim olsun istiyorim ahh birdebcok stersw giriyorum aksam sabah aklimsa hep keske bebegim olsa aceba bu ay olacak mi felan filan cok zor ya yuvanda bir meyvenij olmamasi esim geceleri ise gidiyo ben ağlıyorum onum yanumda aglamayim üzülür diye yokken de aglayarak icimi döküyorum ne yapayım
Deletedmom_9 Melike_shn ben de aynı durumdayım o kadar üzülüyorum ki çevremdeki herkes ya hamile ya cocukları doğdu ben de cok istiyorum inşallah tez zamanda bizim de olur 🙁
Melike_shn Deletedmom_9 aynen oylw canim memlekete gittik her gittigumuz evde yeni dogan bi bebek vardı ya bizim de kucagimuz bos 🤷♀️ isyan etmiyorum ama rabbimden tek dilegim tez zamansa hayiirli saglikli bir evlat
fiona13 kızlar ilk kez femara kullandım. reglin 3. günü başladım günde 1 kez. döngünün 15.günü kontrole gittim solda bir yumurta çatlamıştı. iğne vermedi doktor. sizce iyi bişiy mi kendi çatlaması ? yeterince bğyümeden çatlamış olabilir mi ?
Melike_shn Deletedmom_9 1 bucuk senedir evliyiz gebe kaldim 2 aylikken kalbu durdu 1 ay önce kyrtaj oldim simdi korkuyorum yine uzun zaman beklicem diye