Hlymrctprk Arkadaşlar doktorumdan cok memnunum burada doğum yapanlar var mı hastane yeterli gibi değil sanki yardımcı olur musunuz
Fe123 Hlymrctprk sosyal medyadan takip ediyorum tercih edilen bir doktor o hastane haricinde başka hastanelerde doğum yaptırıyor diye biliyorum
Busraa89 Hlymrctprk bende çok seviyorum Eray beyi çok güzel ilgileniyor ama benimde hastane konusunda kararsızlıklarım var
esraizmirli Hlymrctprk arkadaşıö yeni doğum yaptı eray beyde onun yaptığı hastanede yenidoğan yoğun bakımı vardı bebişleri ikiz oldugu için biraz küvözde kaldılar