Nurayed evet bende ınternetten aldım gorunus olarak aşırı şık daha kullanmadım dogumdn sonra ınş ama yanı gorunuşe onem veryosanız alın kullanışa onem veryosanız almayın derım daha pratık arabalar var buna cok heves etmeseydım kraft yada mamas papas falan alırdm daha pratık olanlardan