mavsnz38_ Minder ve örtüsü varya canım öyle takım aldım ben. Puset kumaşı bebeği yakar gibi geldi bana çünkü. Trendyoldan 2′li takım aldım 74₺ çok güzel. İnstada o kadar gereksiz pahalıki. Aynı ürüne instada 160₺ dedler bana. Sebep ise toptan almadıkları sıfırdan dikmeleri.