20 haftadan sonra basladım alisverise çoğu hazir. Bebrk arabasi ve besik almadim gelecrk ay alacağım sona bıraktım. Bebek arabasi maxicosi dana for2 alacagim yanyana ikili olandan her kapıdan geciyor ve baston gibi hafif bir model. Tek bir araba gerekirse daha sonra ucuz bi tane alirim. Besik olarak kiwi zoody alacagim tekerlekli kolay hareket ettirim evin icinde. Kiyafet olarak 4lü 2ser takım aldım yenidogan, 2ser patikli uyku tulumu, ic zıbınlar 3er tane, corap bere filan, patikli alt, uzunkol zıbınlı body aldım 2ser yenidogan, 0-3, 3-6 cok aldım, 6-9 da daha az aldım kalsın yedekte diye. Yenidoğan ve 1 ay olanlar uzun kollu secin bebekler yag dokusu olmadigi icin üşürmüş. Bere corap eldiven alın. Tavsiyem fermuarli kundak alın ilk atlarda anne karninda saniyormus bebekler kendini ve kundak daha rahat oluyormus.