Slmann valla bende yasal izin bitip işbaşı yapacağımda lazım olacak diye bu akşam aldım kenara koydum.tutumlu anneden lansinoh çok baktım favoriye ekledim hatta,hernekadar sterilize edilecek olsada içime sinmedi,finalde ebebekten baby plusun çiftli elektriklisini aldım.yorumları çok iyiydi.sizde yorumlara bakıp tecrübeli annelerden faydalanabilirsiniz..
velhasıl 2.el mercedes (lansinoh)almak yerine 0 km opel(babyplus)aldım 😊