Minimalist_anne Bizim de 33 gün kaldı. Yalnız baya ağırlaştım çok zor geçiyor. Sağlıkla gelsin de sabredicez napalım 🤔🙄🤷♀️🤗💙🐣
Zehra516 Hanımlar birşey sorucam bu bebeğin kaç haftalık olduğu adet tarihinizdenmi hesapliycazy yoksa ultrason tarihine goremi