Senem94 adet oldum ama :) yani ben dört defa test yaptım silik çizgi çıktı gebeyim dedim çünkü ilk gebeliğimde de öyle öğrendim hamile olduğumu . Ve bugün kanama olunca korkuttum dedim aceba neden öyle ya hamileyim yerleşmesi kanamasıdır ya da değilim testler bozuktur ( ama hepsi bi anda mı bozuk olur ) neyse gittim kan verdim negatif çıktı . Ben de anlamadım :) neyse hayırlsı olsun zaten hazır değildim yeni korunmayı bırakmıştık eşimin isteğimüzerine ..