Mrvekccc Gebelik şekerim var azıcık kaçamak yapsam suyum artıyor meyvede bile şeker var fruktoz oranı çok fazla olanları hiç yemeyin diyolar yeşil elma ayva falan yiyorum yanında yoğurtla birlikte. Fakat gerçekten bittim tükendim hamilelik zaten zor diyet yapınca resmen yiyecek bişey kalmıyor , açlıkta sinir yapıyor artık sabırda son demlerimdeyim diyet yapın başka çaresi yok evlat için başa gelen çekilir