Bende gebelikten önce çıkmıştı ve gebe kalmadan diyete girmiştim o zamanlar çok etkilemiyordu ama artık çok zorluyor diyet şeklinde hamileliği sürdürmek. Tatlıya dair bisey yok artık, paketli asitli içecekler yok, meyve suyunu falan evde kendim yapıyorum. Meyve ve kuru meyve çok tüketiyorum şeker ihtiyacımı birazda olsa karşılayabilmek için 😑