Bussratozaan Kızlar selam bugun doktora gittim 15 haftalık oldugunu ve 150 gram oldugunu söyledi fakar intenette ve buralarda ortalama 40-50 gram diyor bebeğiniz normalmi yüksek olması yoksa doktormu yanls söledi veya internet?
Merveysel15 Bussratozaan bende sürekli internetle kıyaslama yapardım ama doktorum internete bakıp kafanı karıştırma ben söylenmesi gereken herşeyi söylüyorum zaten demişti herkesin bir olmuyor değerleri bebekleri gelişimi falan
Bussratozaan Merveysel15 ay evett bi kaç site var ve hapsinde aynı yazınca benimde kafam karıstı acaba diyor insan ister istemez
Merveysel15 Bussratozaan hiç kafanızı karıştırmayın gerçekten sadece siz stres yapıyorsunuz doktorunuza güvenin internetle kafanızı kurcalamayın.