Akdgnayca Dün ve bugün sürekli sancılarım var karn agrısı gıbı ve aşagı tarafa agrı geldıgı zaman canım cok yanıyor sizce normal mı ? Yaşayan var mı bu durumu
Smyy00 Akdgnayca benimde çok ayakta kalınca oluyor dün saatlerce karnım ağrıdı ama bugün birşeyi yok dün 2-3 saat oradan oraya gitmiştim İzinleri mi ayarlamak için, eğer geçiyorsa problem yoktur
Selengunes Haftada basladi benim de nts de sanci cikti doktoruna mutlaka danis. Ciger gelistirici vurdular. İstirahat ve bol sivi dedi doktorum
Akdgnayca Selengunes doktora en son 3 gün önce gittigim de hiçbirşey olmadı dün gece karın agrısı ile başlayıp alt tarafa vuran agrıyla devam ettı yarın acile gitsem yaparlar mı onu
Selengunes Busraksu evet ilk hemen acikliga baktilar acilma yoktu sonra nstye baglandi orada sanci cikti
Busraksu Selengunes Kusura bakmayın böyle saçma bir soru olucak ama açıklığa bakarken canınız acıdimi ?
Selengunes Busraksu yok acimadi yani cok tedirgindim ama asiri rahat biraktim kendimi cisinizi yapiyormus gibi rahat birakin rahminizi zaten bol jel surup bakti. Ben bi aletle bakti sandim meger elmis🙈 ama acima olmadi serbest biraktigim icin kendimi
Busraksu Selengunes Bende serbest bırakmayı denicem ama o çatala çıkınca nasıl serbest bırakıcam bilmiyorum babada bugün bakacaklar 😣😣