Kızlar bel fıtığım var ve bir kaç tane patlamış fıtığım var. 8. Ayın içindeyiz ama aman aman bir bel ağrım yok çok şükür sadece bu şartlarda normal Doğum yapabilir miyim endişesi içindeyim. Doktorum hamile olmadan önceki emarı beyin cerrahisine göster dedi ama bu durumda olan yada bilgisi olan var mu kızlar bana akıl verin lütfen aklım hep takılıyor