hilaleee supermommm hayır canım daha yapmadım bugünde uyandım ağzımda tuhaflik var böyle ağzımın içi bı hoş Kuruyor sürekli sanki belirti gibi ama hâlâ daha adette olmadım bayaga oldu inşallah vardir
Mugesahra33 supermommm cnm adet gunu yumurtlamazsın bence ya,belkı daha gec yumurtluyorsundur,12yle 20.gune kadar normal dıyorlar ,doktor bana demıstı,adet 35 gunden gec gelmıyorsa sorun yok
hilaleee supermommm amin Canim ama yoruldum biliyo musun Yani şöyle ben hep benden daha zor durumda olanları düşünüyorum benim daha 1 yıl oldu yıllarca evlat hasretiyle yanıp tutusanlar var ama İstemeyede hakkımız olduğunu düşünüyorum. Rabbim inşallah nasip eder tüm anne olmak isteyen herkese. Kimsenin kucagi boş kalmasın Amin
supermommm hilaleee şu mubarek aylarda rabbim isteyen herkese versin o duyguyu yaşatsın inşallah umudumuzu kırmasın rabbim amin
SumayyaColak huma2018 test yapmadan önce bi belirtiniz var mıydı göğüs ağrınız kasık bel ağrısı gibi Bende akıntı yok ama senki varmış gibi ıslak bi his var ama islak değil 🤦 nasıl bişey anlamadım
huma2018 SumayyaColak kasık ağrım da vardı karnında acayip ağrıyor du göğüslerim çok şişmişti dokunkmazdi ve sarı akıntı geliyor du yokurt parçası gibi
supermommm Mugesahra33 benim işte 35 degil canım en erken 35 bazen 40 falan oluyor işte belli Bi süresi yok ki