Salihakrks evet sürekli takibimi yapan bir doktorum oldu gebeliğimde. Çatı vaktini doktorumuz söylüyor. Doktordan doktora değişiyor vakti de, çok değil tabi bir-iki hafta şeklinde. Ben 34.haftada sormuştum doğum şeklim ne olabilir hocam çatı kontrolü yapacak mısınız diye, çünkü arkadaşıma doktoru 35′te yapmıştı. 37-38 haftalar öncesi ben yapmıyorum doğumu hızlandırmamak adına demişti. Bugün 37+1′de baktı.