Kimkibu Ekin22 daha kullanmadım ama kurdum duruyor bayada kullanışlı duruyor hem sallanıyor hem sabitlenebileniyor prego maxima aldım ben görüntüsüde fena değil
Vahide-azra Sunny baby açık gri olanı aldık biz bugünde kurduk artık 37. Haftamdayım, kalitesi falan güzel, Allahın izniyle prensesimiz gelince uyuycak 🥰
VeryHappyMomm Ekin22 prego miami aldım henüz kullanmadım ama kullanan arkadaşım memnun olduğu için tavsiye üzerine aldım 😇
28umran52 Baby plus park beşik aldım e bebekten daha yeni kurdum sallana bilir ve sabitleniyo çok güzel kullanışlı gözüküyo en çok önerilen oydu banada birde hamak aldım
Bebegimi_beklerken Prego miami aldım hem sallanabiliyor hemde sabit oluyor, tekerlekleri var taşıyabilirsin ayrıca anne yanı olabiliyor. Daha kullanmadım ama şimdilik güzel görünüyor