Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı tansiyonum 16/10 çıktı doktor alfamed başlattı idrar da proteine bakacak korkuyorum. Var mı böyle bir durum yaşayan süreç nasıl oluyor? 33+3 üm
8 ayda 5 kg aldım toplamda diyetisyenle ilerliyorum şekerim vardı o düzene girdi ve tuz sıfır 8 aydır.