Fatosvrl benim 22.haftadan beri suyum az havuç suyu armut yedim içtim ama artmadı bebek büyüdükçe daha da azaldı en son ki kontrolde artık alıcam demişti hazırlığınızı yapın diye söyledi yaptık bu arada her gün nst ye girdim bi gün gittik ertesi gün alacaktı su normale dönmüş dedi sevindik dün yine azalmış dedi yani bende napıcam anlamadım bayram sonuna kadar götürür gibi görürsem bayramdan sonra alıcam dedi allah sağlıkla kavuştursun yavrularımıza inşallah