Merhaba anneler. Halk arasında doğuma yakın göbeğin aşağı inmiş veya göbeğin düşmüş derler. Ondan ne kadar süre sonra doğum yaptınız veya etrafınızda ne kadar süre sonra doğum yapan oldu bilginiz var mı? Yaklaşık bi 10 gündür yalancı sancılarım oluyor ara ara. Geçen haftada doktorum bebeğin kanalı yumuşatmış girmeye başlamış demişti. Bugünde farkettimki göbeğim aşağı düşmüş baya. Pazartesi 37 haftalık olcam. Doğum yakın mı yada böyle olup 40. Haftayı falan gören oldu mu merak ettim.