Kizlar biraz once sancim oldugu icin acile gittim ilk once ebe cati muanesi yapti cok acıdı ve kanamam oldu sancim daha cok artti nts ye bagladilar sancim cok olmadigi icin evde beklemei soylediler sonra doktor tekrar cati muanesi yapti yine kanama oldu biraz eve geldim sancim var hala sizce dogumum bugun veya yarin olabilir