Evet hanımlar ınsallah haziranda doğacak olan kızım için alışverişi tamamladım gibi sizede bi sorayim dedim eksik var mı diye
1 takım 10 lu hastane çıkışı seti
3 takım 5li hastane çıkışı
3 tane 5li takım 0-3 ay
2 tane tulum 0-3 ay
4 tane tulum 3-6 ay
2 tane etekli takım 3-6 ay
2 tane tişörtü şortu takım 3-6 ay
2 tane pijama altı 0-3 ay
2 tane kapri gibi diz altı sort 0-3 ay
2 tane yine alt pijama 3-6 ay
2 tane kısa tulum 3-6 ay
4 tane uzun kol citcirli zıbın body 3-6 ay
4 tane yarim kollu citcitli zıbın body 0-3 ay 3-6 ay
4 tane sıfır kol citcirli zıbın body 0-3 ay
2 tane patikli alt pijama 6 9 ay
1 tane pijama takimi 3-6 ay
2 tane uzun kol üst 6-9 ay
12 tane çorap 0-6 ay
2 tane kilotluçorap 3-6 ay
Aldıklarım bunlar başka bişey almalıyım düzgün alışveriş yapmışmıyim😂 ilk gebeligim lütfen yardımcı olun bunlar yetermi yoksa 3-6 aya ağırlık vermekte hatamı ettim ?🥰yorumlarınızı bekliyorum