Azizehatay bu haftalarda bende benzer post açmıştım malesef geçmiyor ve çözümü yok arkadaşım. İlaç milaç kaburga ağrısına fayda etmiyor. Magnezyum al dediler aldım yine ağrı devam. Ben yine şükrediyorum ki yattığım zaman ağrı geçiyor, birde esnetme hareketleri de anlık olsa da geçiriyor. Sağ kolunu havaya kaldırıp sola doğru biraz esne otururken. İyi geliyor. Bu arada 32.haftamdayım çarşamba kontrole gitmiştim ultrasonda doktor daha ben demeden gördü ayaklarını kaburgana dayamış, ağrı yapıyordur diye. Ama bir güzel teselli vereyim doğunca hepsi geçicek 😁