Sevgili anne adayları merhaba, bana 2018 de venöz yetmezlik tanısı konulmuştu. Ama seviyesi ufak demişlerdi hani ameliyatlık değil diye söylemişlerdi.. fakat benim sol ayağım özellikle ayak bileğim bastırınca parmağımın izi çıkıyor öyle de kalıyor. 5.5 aylıkken bebeğimi kaybettim. Kızıma hamileyken hep sol kasığım hareketliydi ben bebek hareketi sanarken doğumdan sonra fark ettim ki bebeğimle birlikte o harekette gitti..yani demem o ki nasipse 5 nisanda doktora gitcem ama böyle venöz yetmezliği olupta hamileyken ilaç kullanan var mı ? Doktora gittiğimde ekstra söylemem gereken bir durum olur mu diye merak ediyorum..