Hanimlar tecrübeli anneler bilgi verebilirmi? Artı eksi yönleri neler? Sonrasi neler yaşadıniz?
ben ilk bebekte genel olmustum zorlanmadim( olu dogumdu)
Uyanmada vs bi sorun yaşamadım ama spinal ve epidural merai ediyorum nasipse temmuzda dogum olacak sizlerden bilgi almak istiyorum