esmerrmm ben kullanıyorum 15. Haftadayim daha bugün sordum doktoruma hala kullanıyorum diye hic bi zarari yok zaten hamilelere ozel bitkisel bir ilaç dedi.yalniz prilam gece yatmadan ac karnina 2 tane alınıyor içeriği de o şekilde siz farkli kullaniyormussunuz.doktor tavsiyesi mi sizinki,?