Kızlar merhaba, iki gün önce 50 gram şeker tarama testi sonucumla ilgili bi post açmıştım, sağolsun bi çok arkadaş soruma yanıt vermişlerdi. Sonucum 167 çıkmıştı, yani normalden çok. Bu yüzden doktorum 75 gram şeker tarama testi istedi. Sonuçlar açlık şekeri 89.3, 1. saat 166.3, 2. saat 154.9 oldu. Araşdırdığım kadarıyla değerlerden biri bile normalden yüksek çıkarsa gebelik şekeri tanısı konulur. Bende 2. Saat sonucu birazcık yüksek, sınıra yakın çıkmış (153 olması gerekirken 154.9 olmuş). Doktorum gebelik şekeri tanısı koymadı, sonuçlar normal geldi, normal beslenmene devam ede bilirsin, sadece tatlı yerken biraz dikkat et dedi. O yüzden kafam çok karışık. Aceba sınıra yakın çıktığı için mi böyle söyledi? Yani çok ciddi bi durum değilmi? Tabi doktoruma güveniyorum, ama yine de bi endişe var içimde eğer sonuç yüksek çıktıysa neden normal dedi diye. Tabi ben yine de dikkat etcem yediklerime, ama size de sormak istedim, başına böyle bişey gelen oldumu? Sizce doğrusu nedir?