Inciiio Kızlar nasılsınız? Nasıl hissediyorsunuz? Tekmeleri ve haraketlerini hissediyormusunuz? Cinsiyeti öğrendinizmi ve alışverişe başladınızmı?
MerveBostann Inciiio merhaba canim 14.haftada ogrendik biz kizimizi 😊 agrilarim oluyor benim ara ara. Hareketlerini de seyirme gibi hafif hafif hissediyorum. Alisverise de basladik biz baya kiyafet aldik oyuncak bile aldik besigi de hazir 😂
Mervekayaa Inciiio ya bende 20 haftalığım biraz önce tekme gibi bişey hissettim dışardan baktığımda da pıt pıt atıyordu 3 kere dedim acaba ben mi öyle hissettim ama değişik bir duyguymuş bebegim kız alışverişe daha başlamadım ne olur ne olmaz diye korkudan 3 Kaybım var .
Inciiio Mervekayaa bende alışverişe başlamadım çünkü aşırı derecede kaygı bozukluğu oluştu he an birşey olacak diye ödüm kopuyor çok berbat bişey biraz daha büyüsün alıcam herşeyini
Ddmbcglu Biz daha 16da hissetmeye basladık hafif hafif ama 20 efsane vurmaya başladı alt kısmımı ağrıtıyor bazen çok hareketli iyimi kötümü bilemedim ilerisini düşünemiyorum 😳kıyafette daha hiçbişey bakmadık erken die