Pandam75 Kızlar sabah kalkınca karnım gayet normal. Şişkinliğim asla yok. Ama akşam 8 gibi karnım dehşet şekilde hem şişiyor hemde çatlayacak gibi oluyorum. Benim gibi olan varmı çözüm yollarınız nelerdir
yasemin333 Pandam75 akşamları ben de öyle oluyorum artık yediklerimiz iyice birikiyor sanırım ondan akşam ve sabah kilolarım arasında 2 kilo oluyor resmen😁
Morvy Pandam75 bende aynı durumdayım maalesef😒15+2 haftalığız aslında hiç kilo almadım henüz ama sabah 15 haftalık aksam sanki 25 haftalık gibiyim midemde davul gibi maşallah😑
yasemin333 Pandam75 sabahları rahat oluyorum karnım küçük gibi rahatsız etmiyor akşamları taşıyamıyorum ay bazen içime sığmıyor gibi patlayacağım sanki 😁34 haftalığım bu arada 🤗