Butterfly1 lütfen öyle düşünmeyin. Şeker tüketmeden de bebeğinizi doyurabilirsiniz. Eğer gebelik şekeriniz çıktıysa, şekeri hayatınızdan çıkarın. Çünkü gebelik şekeri varsa eğer, amniyon sıvısı cogalabilir, bebek gereksiz yere irilesebilir ve normal doğum şansınızı düşürebilir, yenidogan sarılığı olabilir, doğduktan sonra ani şeker düşmesi yaşayabilir bebek. O yüzden gebelikte şeker yükleme testi ve eğer şeker çıkmışsa buna dikkat edilmesi çok çok önem taşır.